Mô Tả Công Việc
Primary Responsibility – trách nhiệm chính:
• Maintain standards for operation procedures in beauty & salon service.
Duy trì tiêu chuẩn của quy trình vận hành vầ dịch vụ làm đẹp, thẩm mỹ.
• Maintain a consistently high standard of service in all beauty & salon services.
Duy trì tiêu chuẩn cao và nhất quán về dịch vụ làm đẹp và thẩm mỹ.
• Ensure daily spa checklists regarding the beauty & salon area and their service are recorded.
Đảm bảo các danh mục kiểm tra ở khu vực và dịch vụ của khách hàng được ghi chép.
• Ensure the Beauty & Salon rooms are clean, well stocked up, and properly set up prior to commencing the service.
Đảm bảo vệ sinh sạch sẽ ở Salon, luôn kiểm tra kho và chuẩn bị sẵn sàng trước khi bắt đầu phục vụ khách.
• Complete understanding of all the spa products and available Spa menu services.
Hiểu rõ về sản phẩm Spa và các dịch vụ sẵn có ở Spa.
• Assist control spa inventory product and guest amenities.
Hỗ trợ kiểm soát kho sản phẩm và vật dụng cho khách.
• Ensure punctuality, excellent grooming, and hygiene.
Đảm bảo đúng giờ, tác phong và vệ sinh cá nhân tốt.
• Always project a positive Aman resort image.
Luôn duy trì hình ảnh tích cực của khu nghỉ.
• Comply with all Amanoi policies, procedures and standards.
Tuân thủ các quy định, quy trình và tiêu chuẩn của Amanoi.
• Complete other duties as assigned by the Aman Spa Manager/ Assist Spa Manager / RM and GM.
Thực hiện các nhiệm vụ khác do TBP Spa và trợ lý TP Spa hoặc Tổng giám đốc điều hành giao phó.
Our Major Job Task Include – nhiệm vụ chính bao gồm:
• Maintaining the standards for spa service procedures and treatments that will fulfill our vision statement within the Aman Spas.
Duy trì tiêu chuẩn quy trình dịch vụ và trị liệu theo đúng tầm nhìn của Aman Spas.
• Ensure that Spa service preparation and departmental operations accord with the standards prescribed in the Departmental Operations Manual.
Đảm bảo sự chuẩn bị cho dịch vụ Spa và hoạt động của bộ phận phù hợp với tiêu chuẩn đã được quy định trong Hướng dẫn vận hành của bộ phận.
Yêu Cầu Công Việc
- Experience in Spa department in luxury properties or relevant (minimum 1- 2 years)
- Ability to speak English
- Customer service drive with outstanding communication and active listening skills
- Excellent problem-solving
- Ability to work flexible hours
- Strong sense of responsibility and a professional presentation
Hình thức
Quyền Lợi
- 12 AL/year
- Fixed SVC
- Accommodation provided for non-residence in Ninh Thuan
- Social Insurance as per the law
- Competitive remuneration
- JLT Health care package