Mô Tả Công Việc
- Communication skills for all levels of staff/guests.
- Giao tiếp với nhân viên và khách hàng.
- Answer questions about services available in the spa/salon to assist individuals in selecting a service and using appropriate, professional etiquette
- Trả lời các câu hỏi của khách về các dịch vụ tại spa, luôn hỗ trợ khách bằng ngôn ngữ, thái độ chuyên nghiệp, tận tâm
- Schedule services for individuals and large groups using spa/salon reservations software system.
- Hỗ trợ sắp xếp việc đặt lịch hoặc thay đổi lịch hẹn các dịch vụ cho cá nhân khách hoặc nhóm khách bằng hệ thống phần mềm
- Maintains intimate knowledge of departmental standards and procedures
- Duy trì kiến thức sản phẩm, các tiêu chuẩn và thủ tục của bộ phận
- Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service
- Làm hết khả năng để đảm bảo rằng khách rời khách sạn với ấn tượng tích cực về dịch vụ khách sạn
- Maintains exemplary department standards of behavior and appearance and attitude as expected
- Duy trì các tiêu chuẩn mẫu mực của bộ phận về hành vi, ngoại hình và thái độ
- Takes personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state al all times
- Có sự quan tâm và vệ sinh thường xuyên khu vực làm việc của lễ tân, được giữ sạch sẽ và ngăn nắp
- Complete all other tasks assigned by Supervisors/Managers.
- Hoàn thành tất cả các nhiệm vụ khác do Giám sát/Quản lý giao.
Yêu Cầu Công Việc
- Enthusiastic, resilient, can-do attitude
- Passionate with hospitality and hotel industry
- Good English is an advantage
Hình thức
Quyền Lợi
- Offered two meals per day with 5 days working
- Offered uniform and laundry service for uniform.
- Joined in the associate activities.
- Trainee Allowance depends on agreement period
- Have a chance promote to Full - Time or Casual Labour when finished the internship.