Mô Tả Công Việc
- Perform excellent customer service and demonstrate strong selling skills
Có khả năng push sales và dịch vụ chăm sóc khách hàng tốt.
- Manage people, store operations and environment to achieve sales, service, customer satisfaction, and profitability goals
- Ensure store windows and in-store visual merchandising are in line with brand’s guideline and the store is maintained in proper housekeeping
- Monitor the retail store inventory level; replenishment of stock and return cycle is carried out accordingly
- Attend to customer complaints and ensure they are tactfully handled
- Implement sales events and promotion in accordance to sales plan
- Maintain store staff job results by leading, coaching, training, motivating, counseling and disciplining employees; also monitoring job results and providing advice for staff performance improvement
- Work with the management and HR regarding manpower planning, recruitment and selection, training program, staff evaluation and all personnel actions
- Submit attendance report and other related documents to HR for payroll processing
- Ensure that all HR issues are carried out consistently with the company’s HR policies and practice
- Responsible for staff working schedule, handle and maintain staff discipline
- Submit all monthly store expenses/invoices, sales performance, and other reports to Finance Manager to process the payment
- Other tasks as assigned by the superior
Yêu Cầu Công Việc
- Able to communicate in English
Ứng viên có thể giao tiếp bằng tiếng Anh
- Candidate must possess at least diploma or degree.
Ứng viên tốt nghiệp đại học/cao đẳng
- At least 1 Year(s) of working experience in the related field is required.
Ít nhất 1 năm kinh nghiệm làm việc tại vị trí ứng tuyển.
- Preferably Manager specialized in Sales - Retail/General or equivalent.
Ưu tiên ứng viên làm trong ngành bán lẻ thời trang hoặc tương đương.
- Have ability of Team management and coordination.
Có khả năng quản lý và phối hợp
- With a strong sense of responsibility, healthy and positive working attitude, good professional ethics and language, writing skills.
Ứng viên cần có tinh thần trách nhiệm cao, thái độ làm việc tích cực, đạo đức nghề nghiệp tốt
Hình thức
Quyền Lợi
- Salary/Mức lương: Negotiation/Thương lượng.
- Working hours/Thời gian làm việc: By shift/ Xoay ca; Off 1 day/week/ 1 tuần được nghỉ 1 ngày.
Benefit/ Phúc lợi:
- Year-end bonus, salary review/ Chính sách thưởng cuối năm, tăng lương hàng năm
- Medical claim, annual health check-up/ Chế độ thăm khám chữa bệnh, khám sức khỏe định kì hàng năm
- Accident Insurance 24/7/ Bảo hiểm tai nạn 24/7
- Staff purchase/ Ưu đãi mua hàng nhân viên
- Dynamic, friendly, professional working environment/ Môi trường làm việc trẻ, năng động, chuyên nghiệp, thân thiện